Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Ο ήλιος και η ηλιαχτίδα μου


Βλέπω πίσω στον χρόνο ....  Την ζωή μου από την αρχή ...
Παίρνω την πένα μου ... 
χωρίς να σκέφτομαι γράφω ...
~ ~ ~
 ίσως αν διάβαζα τις λέξεις που γράφω !! στο μουσκεμένο χαρτί να με ήξερα καλύτερα ..
 να με ήξερα όσο με ξέρεις εσύ ...
 που με διαβάζεις ...
~ ~ ~
 Δεν το έκανα για να με παρασύρουν .. εκεί που θέλουν οι λέξεις ...
 Δεν φοβάμαι ...
 Δεν κλείνω τα μάτια απλά ακολουθώ πάντα ... 
Το πεπρωμένο μου ...
~ ~ ~ 
Γιατί ξέρω ότι είναι αδύνατον να το αποφύγω ... 
Δεν ξέρω αν μπορώ να το αντιμετωπίσω .. ξέρω ότι μπορώ να το απολαύσω ... 
Θέλω να μάθω ... πριν να είναι αργά ... 
Νιώθω ... άρα υπάρχω ... αγγίζω ... βλέπω ... 
~ ~ ~
Όπως εχτές είδα το ουράνιο τόξο ... Τα χρώματά του με γέμισαν αισιοδοξία για το μέλλον μου ... 
Μου θύμισαν το παρελθόν μου .... 
Και το παρόν ήταν εδώ δίπλα μου και μου έσφιγγε το χέρι ... 
Χάιδεψα ασυναίσθητα το σβήσιμό του ... δάκρυσα ... 
~ ~ ~
Πολύ λίγο χρόνο ζωής καημένο ουράνιο τόξο ... Η χαρά σου διαρκεί δευτερόλεπτα .... 
Και όμως ευχαριστημένο κρύφτηκες που σου δόθηκε μια ευκαιρία ακόμη ... 
Να αγκαλιάσεις τον ουρανό για μια ακόμη φορά ... 
Εγώ θα σε θυμάμαι τουλάχιστον γι αυτή την στιγμή σου ... Για να θυμάμαι πόσο ευτυχισμένη ήμουν ...
~ ~ ~
 Που σε άγγιξα ... 
~ ~ ~
Ακόμη κάτι που με κάνει να αγαπώ την βροχή ... Το αγκάλιασμα ... το άγγιγμα ... 
Τώρα μέσα από την βροχή .. βλέπω το παρόν μου ! σαν ηλιαχτίδα να ξεπροβάλει .. 
Άρωμα αγάπης ... Αληθινής ... 
~ ~ ~
Τώρα μέσα από την βροχή .. βλέπω το παρόν μου ! σαν ηλιαχτίδα να ξεπροβάλει 
.. ξανά .... και ν ακουμπάει δυο καρδιές στα χέρια μου !! Ο ήλιος μου και η ηλιαχτίδα μου ...
 .... Ξεκάθαρο .... το πόσο ... Σας αγαπώ !!!!! 
το ήξερα πριν σας γνωρίσω .... ... Σας ευχαριστώ ...



Αξημέρωτη νύχτα η Ζωή .... 
Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον Παράδεισο και μπες μέσα ..!






blacky cat

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου